Bliv medlem

Kom frit prøv om karate er noget for dig. Træningen er for alle aldre og tilpasses dit niveau, så alle kan være med.

Har du spørgsmål vedrørende træningen er du altid velkommen til at kontakte vores chefinstruktør, Sarah Johanne Gade Clausen. Du kan også få en snak med vores instruktører og elever for at høre om det at dyrke karate i Aarhus Karateklub.

Kontingent

Kontingentet betales pr. sæson, der er af seks måneders varighed.

Børn Voksne Studerende
7501100800

Kontingentet bliver opkrævet gennem vores medlemssystem, Holdsport. Normalt vil det blive opkrævet i februar (for januar-juni sæsonen) og i august (for juli-december sæsonen).

Hvis du er enlig forsørger og har børn under 18, så kan du få formentlig få et fritidspas af Aarhus Kommune, der kan betale for fritidsaktiviteter for dit barn optil kr. 1.000 pr. år. Klik her for at læse mere.

Tilmeldingsformular

Ved at udfylde nedenstående formular får du oprettet en bruger på vores klubside hos Holdsport. Holdsport er det medlemssystem vi bruger til at sende mails og beskeder til vores medlemmer, til at føre kalender, til at opkræve kontingent m.m.