Find vej

Aarhus Karateklub holder til i Fjordsgades Forenings- og fritidshus på N. J. Fjords Gade 2, 8000 Aarhus C, i Gymnastiksal 1 (kampsportshallen). Gå ind af hovedindgangen og derefter ned i kælderniveau og gå mod højre til enden af gangen. Tag derefter døren på højre hånd for at komme til salens entré. Herefter er der en dør til venstre der leder ind til selve salen.

Parkering

Hvis man kommer i bil, bør man være opmærksom på de nye parkeringszoner i Aarhus Kommune. N.J. Fjords Gade befinder sig i en gul parkeringszone, hvorfor parkering er gratis de første to timer, man parkerer i denne zone. Efter dette koster parkeringen normal takst. Det er dog vigtigt at man husker at registrere sin parkering. Du kan læse mere om parkeringsreglerne her.

OBS: Det er ikke tilladt at parkere i skolens gård.